MENIU
RO
EN

Pentru o viață digitală echilibrată, folosiți instrumentele potrivite

min de citit

 

Toate agențiile sunt în permanentă căutare a celor mai bune strategii și tool-uri pentru a rămâne în fruntea noutăților din advertisingul digital. Și noi la fel, dar altfel, din perspectiva agenției care livrează servicii de SMM (social media marketing), dar și activări digitale in event, BTL și lista cu tot ce ne pricepem să facem poate continua.

Articolul de astăzi e mai scurt, cuprinzător și la obiect. V-am pregătit o selecție de tool-uri esențiale care ne fac munca și viața mai ușoară, care ne-au și sporit creativitatea și eficiența în agenție. Am ales subiectul de azi pentru că optimizăm continuu procesele creative și vrem să răspundem cât mai personalizat cerințelor clienților noștri, mai ales când lumea digitală se schimbă la milisecundă, mai ceva ca feed-ul de TikTok. Am folosit doar câteva, dar noi vă dăm toată lista:

Google Analytics – Esențial pentru oricine gestionează un site web cu funcționalități noi care îmbunătățesc colectarea datelor și integrarea cu platforme media.

ChatGPT – Un instrument revoluționar pentru generarea de conținut creativ și pentru idei inovatoare pe baza inteligenței artificiale, dacă-i vorbești ‘’frumos’’.

Yoast SEO & Ahrefs – Două unelte de top pentru optimizarea SEO, esențiale pentru orice strategie de conținut.

Loomly & Planable – Excelente pentru programarea conținutului. Planable include acum și programarea Instagram stories, o funcționalitate super utilă.

HubSpot – Un hub complet pentru gestionarea campaniilor de marketing digital, de la conținut social media, până la campanii de email marketing și analiza performanței.

Typeform – Perfect pentru sondaje interactive și materiale de marketing bazate pe feedback-ul utilizatorilor.

Loom – Ideal pentru înregistrarea ecranului și partajarea video, dacă vrei să creezi un conținut mai dinamic și interactiv.

WordTune și Grammarly – sunt de mare ajutor în redactarea și finisarea textelor, pentru mai multă claritate și coerență.

ActiveCampaign –  util  în managementul eficient al emailurilor și al contactelor, rămâne un tool favorit pentru monitorizarea campaniilor.

Hotjar – ajută la înțelegerea comportamentului utilizatorilor pe un site și oferă insight-uri valoroase care poat transforma complet strategia digitală.


În loc de concluzii

Ce vrem să subliniem este că utilizarea tehnologiei în advertising nu este doar un moft, doar ceva cool, este despre a ști cum să o folosești în avantajul tău, în contextul potrivit, pentru a livra ceva creativ, consistent și coerent. Este esențial să menținem un echilibru între capacitatea umană de creativitate și eficiența instrumentelor digitale. De fiecare dată când ne pică în mână un brief, facem cumva să personalizăm și să optimizăm aceste resurse pentru a îmbunătăți continuu calitatea livrabilelor. Tehnologia e un partener, nu un substitut și rolul ei, cel puțin așa cum se vede de la noi, e să ne ușureze eforturile noastre creative, nu să ne înlocuiască și să ne ‘’fure’’ joburile. Fiți fără grijă.

Pe data viitoare.

 

Articol scris de:

Natalia Sfetcu