La un an de la lansarea în România a unui nou tratament pentru artrita reumatoidă, partenerii noștri de la Eli Lilly au dorit să se concentreze pe efectele acelui tratament în viața pacientului. Astfel, am dorit să creăm o conexiune adevărată între publicul nostru principal - medicii specialiști în artrită și pacienții lor. Cum puteam face acest lucru când toți medicii invitați cunoșteau deja toate informațiile legate de acest tratament? Răspunsul nostru a fost să spunem poveștile dincolo de simplele cifre și beneficii raționale. Calea noastră a fost să îmbrățișăm puterea poveștilor în toate aspectele și formele lor.
Un an cu povești de viață. Acesta a fost conceptul principal pe care am modelat fiecare detaliu al evenimentului, de la elementele vizuale cheie la diferite materiale de branding, de la scena principală, la standuri bine concepute cu aplicații digitale interactive. Am avut testimoniale ale pacienților și un filmuleț în care același personaj era pacient și medic în același timp. Scenariul nostru a fost scris pentru a avea un punct culminant dramatic în care invitații să descopere spre sfârșitul scurtmetrajului marea revelație.