ÎNAPOI
MENIU
RO
EN
Abilități: Content creativ
Client: Asirom
Competențe: creație publicitară, art direction, direcții creative, DTP, social media, design grafic, campanie onlinem social media, digital marketing

Asirom, versiunea actualizată a unui simbol național

Asirom este un cunoscut brand românesc de asigurări. Aflat în domeniu de peste 20 de ani, Asirom a capitalizat cu recunoașterea brandului, dar în mintea consumatorului era perceput cumva îmbătrânit și nu foarte actual. O nouă direcție vizuală, fresh și modernizată, împreună cu un proces de rebranding, ne-au oferit oportunitatea de a intra într-un pitch de repoziționare a brandului. A fost o aventură în echipă, la dublu: Digital Distrikt & Digitalee și-au unit forțele pentru a cuceri noi culmi creative. Aveam o strategie clară și câteva insight-uri utile din partea clientului, dar suficiente pentru a intra în camera de creație, pentru a găsi mesajul potrivit care să marcheze această repoziționare. A fost o competiție strânsă din care am ieșit câștigători. Abordarea noastră creativă a fost să transformăm asigurarea, o simplă foaie de hârtie, într-un cumul de sentimente, pentru că am vrut să marcăm momentul în care Asirom nu asigură doar obiecte, ci și emoțiile din viața noastră. Așadar, într-un cadru de lucru creativ, am continuat să diseminăm noul mesaj și noua linie de comunicare pe toate canalele relevante din social media și mediul online.

imagine
imagine
imagine
imagine
imagine
imagine
imagine
imagine
imagine
imagine