Asirom este un cunoscut brand românesc de asigurări. Aflat în domeniu de peste 20 de ani, Asirom a capitalizat cu recunoașterea brandului, dar în mintea consumatorului era perceput cumva îmbătrânit și nu foarte actual. O nouă direcție vizuală, fresh și modernizată, împreună cu un proces de rebranding, ne-au oferit oportunitatea de a intra într-un pitch de repoziționare a brandului. A fost o aventură în echipă, la dublu: Digital Distrikt & Digitalee și-au unit forțele pentru a cuceri noi culmi creative. Aveam o strategie clară și câteva insight-uri utile din partea clientului, dar suficiente pentru a intra în camera de creație, pentru a găsi mesajul potrivit care să marcheze această repoziționare. A fost o competiție strânsă din care am ieșit câștigători. Abordarea noastră creativă a fost să transformăm asigurarea, o simplă foaie de hârtie, într-un cumul de sentimente, pentru că am vrut să marcăm momentul în care Asirom nu asigură doar obiecte, ci și emoțiile din viața noastră. Așadar, într-un cadru de lucru creativ, am continuat să diseminăm noul mesaj și noua linie de comunicare pe toate canalele relevante din social media și mediul online.